12:49 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برنامه نویسی

آغاز ثبت‌نام ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور
پایگاه خبری راد: ثبت نام در ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از امروز، اول مرداد ماه آغاز شده و تا 31مردادماه ادامه خواهد داشت.
ضرورت تدوین "اسناد بالادستی"برای انقلاب چهارم صنعتی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با تاکید بر لزوم آمادگی برای دوره چهارم انقلاب صنعتی عنوان کرد: در حوزه حاکمیتی باید اسناد بالادستی در این خصوص تهیه شود. در این دوره ضروری است مدیران در سطح جهانی پرورش یابند. مدیریت شبکه های اجتماعی نیز اهمیت زیادی دارد.
گوگل مپ پولی می شود!
پایگاه خبری راد: قطع یکباره گوگل مپس روی کسب‌و کارهای اینترنتی ایرانی‌ها تقریبا با یک تغییر سراسری اساسی در مدل سرویس‌دهی API‌های گوگل مپس همزمان شده است. از 11 ژوئن دسترسی مجاز برنامه‌نویسان به این API‌ها منوط به داشتن بیلینگ اکانت است.
کاربران ویندوز مجبورند از مرورگر "اج " استفاده کنند؟
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد کاربران ویندوز را به استفاده هرچه سریعتر از مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج وادار کند.
 اندروید جدید، گوشی شما را به ماوس تبدیل می‌کند
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین اخبار، نسخه بعدی سیستم عامل اندروید ملقب به android P قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به ماوس رایانه را بوسیله بلوتوث دارد.
نیروگاه‌ها و آسانسورها هدف اخاذی سایبری!
پایگاه خبری راد: حملات سایبری به سیستم‌های کنترل صنعتی (ICS)، طیف گسترده‌ای از صنایع و زیرساخت های حساس را تحت تأثیر قرار می‌دهد زیرا همه این صنایع از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که توسط تعداد مشخصی از سازندگان تولید می‌شوند؛ درنتیجه شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در آینده بر شدت و تعداد این حملات افزوده خواهد شد.
معرفی برترین گوشی‌های آندروید سال ۲۰۱۷ میلادی
پایگاه خبری راد: کارشناسان برترین گوشی‌های اندروید سال 2017 را معرفی کردند.
احتمال حضور خارجی‌ها در بازار سرمایه ایران
پایگاه خبری راد: عضو کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار می گوید نسبت قیمت بر درآمد بازار سهام ایران بسیار پایین تر از بازارهای منطقه است و هرچند که برخی ریسک‌های سیاسی هر سرمایه گذاری را دچار تردید می کند ولی بطور محدود گرایش سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سرمایه ایران در حال رخ دادن است، هر چند که تعداد آن‌ها زیاد نیست.
با مولتی میلیاردرهای فناوری آشنا شوید
پایگاه خبری راد: اگر به فهرست ثروتمندترین افراد در سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها این ثروت هنگفت خود را از تکنولوژی به دست آورده اند.
وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران خبرداد.
خشم روسیه از ممنوعیت استفاده از آنتی ویروس"کاسپرسکی" در آمریکا
پایگاه خبری راد: سفارت روسیه در واشنگتن منع استفاده از آنتی ویروس "کاسپرسکی" در آمریکا را گویای روحیه نفرت از مسکو دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد